onsdag 4 juli 2012

Välkommen!

Välkommen,

Framöver kommer du få möjlighet att följa mig och processen i min träning. Jag kommer skriva hur jag tränar och vad jag äter för att eventuellt inspirera dig i din träning. Då variation är nyckeln till framgång och utveckling kommer olika metoder att presenteras. Beroende på vad du har för mål med din träning kommer vissa inlägg passa just dig medan andra helt enkelt kan vara bra att ta del av då du kanske kan hjälpa en vän i dens träning.

Vare sig du är nybörjare eller har några år på nacken inom träning kommer det finnas något att lära sig för alla. Hur fungerar kroppen? Hur går jag ner i vikt? Hur bygger jag muskler men håller fettprocenten nere? Vilken träning ger mig bättre kondition? Vad är periodisk fasta?.. osv.. mycket kommer att behandlas i denna blogg! Vill du ha information eller hjälp med att förstå något du länge funderat kring så våga fråga!

På återseende!

1 kommentar: