tisdag 4 september 2012

Efter vilodagar...

... är det dags för nya tag!


Som ni har märkt på sistone har jag pga tidsbrist inte kunnat vara lika aktiv med bloggen! Men skärpning ska ske och nya inlägg ska komma löpande! Metoden som jag valt att testa under de gångna veckorna har väl gått sisådär måste jag erkänna. Sommaren och bristen på ledighet har gjort att kroppen inte hunnit återhämta sig tillräckligt för att strikt följa samtidigt som jag känner att jag haft tillräckligt med energi i vardagen som jag krävt för fullt möjligt utförande av övningar. Jag valde till följd av detta att i förra veckan ta ledigt från träningen i några dagar och känner mig mycket piggare och energifylld denna vecka där jag har satt igång med ett nytt block i min träning och valt att dela upp det ytterligare, 4-split är det som gäller nu! Jag menar inte att den träning jag senaste veckorna inte givit mig något - absolut inte, känner mig fortfarande stark och av de mått jag tagit så ligger jag i stort sett på samma som när jag började med det upplägget!



Pass 1 - Bröst - Obl. Rectus Abd.
Pass 2 - Rygg - Biceps - Obl. Internus Abd.
Pass 3 - Axlar - Triceps - Obl. Externus Abd.
Pass 4 - Ben - Obl. Transversus Abd.

EN vilodag i veckan! Planera in den  - viktigt!

8-10 reps á 2-3 set + 1 set 2-4 reps* (*=gäller endast 2 övningar/muskelgrupp)
Superset - Triset - Cirkel


Övningarna i upplägget... kommer i nästa inlägg..!

Neerko at INSTAGRAM
neerko_@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar